2010. május 16., vasárnap

Előszó

Előszó



Fagyos volt a reggel azon a napon. Az időjárás nem kímélt minket és bár nekem cseppet sem számít a hőmérséklet, mégis most a fagyos szél átjárta a testemet. Megborzongtam, szinte minden porcikám megfagyott. Vámpírlétem során először éreztem magamat valóban hidegnek. A sátort rázta a szél, s odakintről a készülődés zaja hangzott. Az állatok pár napja már elmenekültek.

Érkezésünkkor kereket oldottak, ösztöneik megsúgták, hogy tovább kell állni.


Valami nekem is azt súgta, hogy jobb lenne eltűnni innen, amíg még lehetséges. Hamar elvetettem ezt a botor ötletet, hiszen szükségük van rám. Nem hagyhatom cserben a klánomat, akármennyire is utálom némely tagját.


A békéről már vámpírrá válásom évében lemondtam, s mostanra nem maradt más bennem, mint puszta erő.

Éreztem, ahogy acélszövetek fogják össze testemet, egy jéghegy se tudna elmozdítani a helyemről, ha én ott akarok maradni. Magabiztos és nyugodt álarc alá rejtettem minden belső érzésemet. Ezt a képességemet volt időm kifejleszteni, örökös rabságom elég időnek bizonyult. Még töltöm a büntetésemet, bár már annyira nem is tekintem annak. Tulajdonképpen egy eszköz lett belőlem, annak is tekintem magamat. Nem vagyok több egy fegyvernél, egy igen erős fegyvernél és többet nem is várnak el tőlem. Teljesítenem kell, pontosan és hatékonyan akarnak felhasználni. Ha túl akarok élni, nincs más választásom, le kell küzdenem szenvedélyes vágyaimat. A szenvedély emberi dolog, én nem vagyok ember. Vámpír vagyok.


– Bella! – szólt Félix, s én gépiesen felálltam. Kemény arccal elhúztam a sátor zipzárját, majd kiléptem a sötétbe. Hajnalodott, s még nem értek el idáig a gyógyírt hozó Nap sugarai. A hegyek körbezártak egy hatalmas tisztást. Nem volt rajta más csak hó és jég. Erős kötésű fenyők, hatalmas sziklák vették körül a helyet.


A sátraink a tisztás nyugati oldalán voltak felállítva, így tökéletesen lehet látni a keletről érkező ellenség első vonalait. Caius mester tökéletesen kitervelt mindent, mint egy-egy sakkfigurát, úgy irányít minket. Engem a tisztek közé sorolt, csakúgy, mint Aro legféltettebb kincseit. Az ikreket, Demetrit, Chelsea-t. Őket is ide rakta és kénytelen volt beismerni, hogy Félix, az ölebe nem tartozik ide. Neki csupán az ereje számított, s észben, valamint képességben nem tudta a tisztek közé sorolni. A harcnál természetesen kapóra jön Félix szörnyű ereje, de korántsem ér annyit a kétkezű munka, ha egy gondolatoddal letarolhatod az ellenség vonalait.




6 megjegyzés:

  1. Jééééézusom O.o
    Ez most tényleg olyan mintha nem is Bella lenne hanem valami kegyetlen Zsoldos!
    Edwrd még csak meg sem fordult a fejében
    ÚÚÚÚÚr isten!
    Hajrá! Elő fejit minél hamarabb!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóó!!!
    De én már az első fejezetet nagyon de nagyon várom!!!
    És tényleg, Bellával most meg mi van????
    Teljesen bekattant vagy mi??
    Na de az egész nagyon jó és minél hamarabb olvasni szeretném a kövit!!! Izgisnek ígérkezik és én az olyan töriket nagyon nagyon szeretem!!!
    És természetesen nagyon kíváncsi vagyok, mi történt!
    Puszi
    Carlie

    (És csak így tovább!!)

    VálaszTörlés
  3. Szia Wedó!

    Most leltem rád, és nagyon tetszik a sztori. Eddig még egy Volturis történetet sem voltam hajlandó elolvasni, de ez nagyon tetszik.

    Megyek is, elolvasom az első fejezetet.

    Puszi, Rami

    VálaszTörlés
  4. Drága Tesóm :)
    Wooohoooo :) Gratulálok az első mondathoz xD
    Nagyon jót nevettem rajta, és köszönöm szépen :)
    Igyekszem, puszi!

    Carlie!
    Köszi :$(L)
    Hihi, hozom, amint tudom :)

    Rami!
    Köszönöm szépen! :)
    Remélem még találkozunk ;)

    Puszi:Wedó

    VálaszTörlés
  5. Szia Drága Wedo!

    Hihi, ördögi mosoly kerekedett a képemre, ahogy olvastam az előszót! Bella, mint tökéletes katonai gyilkológép, ez igen érdekes, sőt bizarr! Elrabolták, és agymosáson esett át??
    Mindegy, érdeklődésem felkeltve, indulok az első fejihez.

    Puszi Terra

    VálaszTörlés
  6. Szia Terrám! :)
    Agymosás? Hát nem éppen, de ráférne Bella itteni agyára egy kis centrifugázás.. xD
    Akkor ott várlak Terrám, rögtön az első mezőn! :)

    Pusszantalak: Wedó

    VálaszTörlés