2011. április 26., kedd

Vámpírfanjaim!



Sziasztok!

Azt hittem, lesz még itt legalább egy olyan emberke, aki hajlandó két sort írni a friss fejezethez. Egyetlen ember, aki legalább azt mondaná, hogy "szupi volt, várom a kövit!"

Ennyi kellett volna, és én azonnal hozom a frisst. Egyetlen ember nem sok, annyi sincs itt a blogon. Jól van, persze, most el lehet ítélni, amiért szidlak benneteket. Nem nem szidlak, csak meglepett. (negatívan)
Mindegy, azért remélem, hogy ezután hajlandó valaki kommentelni. Nem hittem volna, hogy ezt még meg kell tennem: Komihatár: 1


Nevetséges, de kénytelen vagyok. Ez van.


Remélem, valaki a hátára veszi a felelősséget, és hajlandó legalább egy megjegyzést küldeni.


Várom azt az embert!
XOXO: Wedó

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ami azt illeti én csak/szégyen szemre/ az Előszónál tartok, mert lekötött az írás, a tanulás meg egyéb dolgok... Bocsi... De megígérem amint lesz rá időm elolvasom, és kommentelek.
    Még egyszer bocsi.:/
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy nem írtam, de - és szerintem mellettem még sokan mások is így vannak ezzel - nincs sok időm. Nagyon jók a fejezetek, és szívesen olvasom a történeted, csak én inkább az a "csöndes olvasó" fajta ember vagyok... De most már megpróbálok többet komizni!
    Reby

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elfelejtettem (?) írni, nem tudom mi van velem.
    én várom!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most találtam rá a weboldalra, most jutottam el a végéig, nagyon tetszik! :)
    Várom a folytatást!:)
    puszika: Katherine

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én is most talátam meg az oldalt viszont szerintem a fejezetek egy kicsit rövidek amúgy meg ha jól láttam meg van már a komihatár és még nincs fent a következő fejezet úgy hogy ennyi erővel nem nagyon vonhatsz minket felelőségre, hogy miért nem kaptál kommentárokat....
    Amúgy a történet jó már várom a folytatást!!

    VálaszTörlés